18.12.2013

Materialismionnellisuutta

Ihan ekaksi, Luigi halus lähettää terveisiä, että messarista ostetut lelut ei kestä yhtään mitään.


Sitten tekstin otsikkoon.
Pyysin tänä vuonna joululahjaksi kahta asiaa: Luigille näyttelyhihnaa ja itelle treeniliiviä. Hihnahan tulikin jokunen viikko sitten, ja liivi tänään. Tilasin sen Ilowillasta ja olin tosi tyytyväinen palveluun! Valitsin liiviksi tollasen violetti-mustan, Berra Prolightin. :) Taakse vielä painatus ja avot!


Oonkin koko illan istuskellu tää päällä!
Tosi huonot  kuvat, mutta eiköhän tää tuu näkymään blogissa vielä.

Muuten tänne kuuluu peruselämää. Timppa opettelee rallytokoa, Luigi temppuilee turhia. Yritän saada isin joku päivä kuvaamaan niistä videota!

 Luikeron toinen alakulmuri irtos tänään, vielä ylhäältä vois molemmat lähteä! Ja toukokuun käyttäytymiskurssille ilmoitin L:n kanssa, sitä innolla odottaen :)

Ps. Mulla on sellanen fiilis, että mun pitäis oikeasti perustaa meille se facebook-sivu näille turhille jutuille. 
Mitä mieltä ootte?

8 kommenttia:

  1. vautsi mikä treeniliivi! ja perusta facebook-sivu ihmeessä!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki kyllä tykkään tuosta hirmuisesti! Joo, pitääpä pohdiskella asiaa! :)

      Poista
  2. Miksi Face? Blogit on kivempia, FB, jotenkin kasvoton.

    Hieno liivi ja hauska teksti.

    Täällä lauma allekirjoittaa Luigin terveiset myös. ;) Kertakäyttöisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että välillä nää mun postaukset on niin pikaisia sähellyksiä, että vois kirjoitella niitä jonnekin muualle, niin tää ei täyttyis. Mutta ehkä nää jutut tekee tästä sit just mun näköisen!

      Ja Ikean rotat ja muut pehmolelut kestää tosiaan sen about tunnin. Luigi ei niitä täytteitä syö, mutta Timi sitäkin enemmän, joten pitää olla aika tarkkana niiden kanssa.

      Poista
    2. Ei meilläkään ne rotat kestä, mutta ne pienet hiiret on olleet jostain syystä sellainen suosikki, jota ei heti teurasteta. Kestävimpiä leluja ovat silti ne Mäkkärin pikkupehmot, joita saa jonkun lastenaterian yhteydessä! Ja joita on kirpparit sitten väärällään ihan pikkurahalla. :)

      Poista
    3. Joo mietin just, että varmaan alan kirppareilta bongaileen tälle leluja, joita saa ihan luvan kanssa hajottaa, kun ne ei niin hirmuisesti maksa!

      Poista
  3. Mun mielestä ihan kaikenlaisia postauksia on kiva lukea, mutta jos jaksat perustaa fb-sivun niin tee toki niin :D Tosi hieno treeniliivi, oon vähän ehkä kateellinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on nyt niin pro-koiraharrastaja olo, kun oon toi päällä! ;) Nojoo, ehkä ei.
      Mutta joo, pitää tosiaan miettiä tota fb-sivua! Tuntuu, että kun melkein kaikki on nykyään fbssäkin, niin miksipäs ei.. Mietitään, mietitään.

      Poista