17.5.2013

Opasta mua aurinko silloin kun mä en nää








En tiedä johtuuko se tuosta paistavasta auringosta ja lämmöstä, vai siitä, että Timi on jopa kuunnellut minua näinä muutamana päivänä, mutta mulla on tosi hyvä fiilis.

♥ On ihanaa herätä aamulla auringon paisteeseen ja hengailla koiran kanssa, harjailla sitä, kouluttaa, naks-naks-naksutella ja päästää koira vaan pihalle vapaaksi.
♥ On mahtavaa, kun Timi istuu mun vieressä, ihan lähellä ja kääntyy katsomaan mua, vaikka pihan ohi menee ihmisiä koirineen.


Tällä hetkellä meillä menee siis tosi hyvin. Voisin tallettaa tän fiiliksen purkkiin ja kaivaa huonompina aikoina esille.


Ihanaa viikonloppua kaikille lukijoille :-) Mitä teidän viikonloppuun kuuluu?

Ps. Olipa outoa laittaa tunnisteeksi "kesä" :-D Eiköhän tää kuitenkin ala kohta jo kesää olemaan, kun pihalla on se +22 :)
Pps. "luin:)"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti