5.9.2013

Mä täs vaan - keittiön pöydällä.. Pihalla vaan tuoksuu niin hyvältä!!
Moikka,

Timppa täällä! Koska mammatsu on niin kiireinen, niin aattelin sit vallata siltä tän plokkerin ja tulla kirjotteleen teille jotain kuulumisia! Onneksi mua ei kiire ja stressi haittaa, vaan otan rennosti silloinkin, kun mamma juoksee paikasta toiseen pää kolmantena jalkana. Välillä se kuitenkin ehtii muakin hoitamaan; rapsuttelemaan, silittelemään ja antamaan niiiin paljon huomiota kuin mä haluan! Ja sitähän mä kyllä vaan haluan.

Noh, ei me sen kummempia olla tehty. Viime viikon lauantaina mentiin mummolaan. Siellä oli porukkaa kyllä yllinkyllin, hirveesti rapsuttelijoita joka suunnalla! En oikein tiennyt kenen luo sitä menisi, joten menin sitten pihalle pihakeinun alle nukkumaan. Mamma katseli mua vähän ihmeissään, mutta se oli mulle just sopivan rauhallinen ja viileä paikka, jonne kukaan muu ei mahtunut! Tajus ne onneks varoa, ettei tulleet keinumaan, kun olin siellä, heh!

Eilen mammalla oli enempi aikaa, joten vietettiin ihan laatuaikaa, kahdestaan! Ensin mamma rapsutteli mua juurta jaksaen, kunnes se harjas mut ja otti jollain furminaattorilla ylimääräistä pohjavillaa veks! Sitten leikeltiin kynsiä, ja vaikkei se ihan lempparipuuhaa olekaan, niin annoin mamman tehdä sen rauhassa, koska kynsienleikkuun jälkeen saa aina nameja! Ihan parasta siis! Sen jälkeen sainkin ruokaa ja lähdettiin metsään samoilemaan. Niin mahtavia tuoksuja taas, että meinas kai mammalla jossain välissä palaa käämi, joten hiippailin sitten reippaana poikana sen perässä kotiin.. JOSSA me sitten vielä illan päälle testailtiin sitä, mikäs se nyt on.. rally-tokoa! Mamma on kai innostunut siitä niin mahdoton, kun kokoajan jotain tehdään, mutta muahan se ei haittaa! Saadaanpa olla yhdessä ja kun oikein kiltisti teen mitä pyydetään, saan nameja, mikäs sen parempaa. :)

Semmosia mietteitä tälle päivälle, nyt taidan lähteä koisaamaan.. Menisinköhän tällä kertaa kirjahyllyyn, vai sohvan alle? Musta on hirveän hauskaa aina piiloutua jonnekin ja katsella, kun mamma yrittää ettiä mua ihan vääristä paikoista.. :)


Ihanaa loppuviikkoa koirakamut ja lukijat!

2 kommenttia:

  1. Haha hauska postaus ja hyvä idea! :D Timi on selvästi positiivinen tyyppi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että tykkäsit! :D Joo Timihän on, ihan rennosti vaan, niin hyvä tulee. :)

      Poista