9.12.2013

21 vko & kuulumisia

Viime viikolla olin kipeänä, joten koirakaverit, match show ja näyttelytreenit jäivät meidän osaltamme välistä. Kuvia ja postauksia tulee harvakseltaan, koska pakkasta on keskimäärin -30 astetta, eikä tee mieli lähteä ulos kuvailemaan. Ollaan siis pääasiassa sisällä opeteltu temppuja Luttisen kans ja Timi on toiminut hyvänä henkisenä tukena, eli tuijottanut vieressä kun toinen temppuilee, heh. Jos yritän Timpan kanssa tehdä jotain, se katsoo mua ilmeellä "i don't care" ja huokaisee syvään. Rallytokojuttuja se on kuitenkin jaksanut touhuta ihan innoissaan.

Keskiviikkona pojat lähtee hoitolaan, sillä me lähdetään isän kans torstaina iltapäivällä kohti Helsinkiä, pe-su vietetään Helsingin Messukeskuksessa koiraillen. Onko joku lukijoista menossa Koira2013-tapahtumaan? :) Minua saa kyllä ehottomasti tulla kiskomaan hihasta, jos huomaa minun siellä pyörivän! Brassi- ja tipsukehät meinaan mennä katsomaan ja kuvailemaan, ja muuten vaan pyöriä paikan päällä.

Miljoona postausideaa päässä, mutta koulukiireiden vuoksi ne siirtyy vielä vähän eteenpäin. Ulkoasua olen muutellut, enkä ole vieläkään siihen ihan tyytyväinen, mutta annetaanpa sen nyt olla. Kirjoittelen aina kun ehdin ja viikottainhan pitää laittaa tää rakennekuva, kuvassa siis 21 viikon ikäinen penne:

21 vko // 7.6 kg // ?? cm
Kuva on hirmurakeinen ja koira näyttää kauttaaltaan harmaalta ainakin mun näytöllä, mutta jospa siitä jotain näkee. Aika hienosti näköjään myös tuo toinen takajalka, hahha.
Postissa saapui tänään myös Luikerolle oma Piuhaputiikin hihna. Timin hihnan näkee täältä, Luigilla on nyt samantyylinen, mutta eri väreillä.

8 kommenttia:

  1. Mä meen lauantaina ja sunnuntaina messariin :) Perjantaina en valitettavasti pääse..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meetkö turisteileen vaan vai onks sulla koira kehässä? :)

      Poista
    2. Ei ole koiraa ilmotettu, aika kovat hinnatkin ovat.. Aamupäiväksi meen töihin ja muuten vaan turisteilemaan :)

      Poista
    3. No niinhän ne on kyllä! Mutta joo, tuuppa vetämään hihasta jos näkyy siellä :)

      Poista
  2. Paikalla pe-su. Brassikehillä tavataan! :)

    Mutta siis kolkyt pakkasta!?! Anteeksi, jos kerään leukaani hetken tuolta pöydän alta... Hrrrr, kylmää pelkkä ajatus. Vieläkö se takki mahtuu Luille? Oon ihan järkyttynyt... joo, en pidä talvesta.

    Btw. Nyt näyttää kakru taas tasapainoisemmalta. Kasvatti itselleen muutakin, kuin ne takajalat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä nähdään siis! :)

      Joo, täällä oli eilen aamulla -32. Luigi ei hirveästi arvostanut, eihän sitä nyt voi ees pissata, kun jalat jäätyy. Aikalailla kolmella jalalla ollaan menty nyt, jos pihalle ollaan eksytty. Takki mahtuu onneksi!

      Poista
  3. Mä oon myös menossa messariin lauantaina! Sunnuntainakin varmaan käyn siellä enemmän tai vähemmän pikasesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii, katellaan jos sattuis törmäämään siellä! :)

      Poista