4.8.2014

Huhuu, mites siellä ruudun toisella puolen..?

Viime viikolla kiljaisin äidille aivan innoissani että meidän blogilla on jo reilut 20 000 katsontakertaa! Luku on mulle tosi paljon, samoin kuin 55 rekisteröitynyttä lukijaa Bloggerin kautta. Siispä, mulla alkoi kovasti kiinnostaa että millaisia ihmisiä siellä ruudun toisella puolella on. Osan teistä tunnen, jotkut ihan livenä ja joidenkin kanssa ollaan kavereita Facebookissa. Aika hurjaa, miten paljon tää internetin maailma yhdistää ihmisiä.

Toivoisinkin, että mahdollisimman moni teistä esittäytyy, joko tuohon kommenttiboksiin tai sitten mulle voi laittaa sähköpostillakin viestiä osoitteeseen holmoillen(at)hotmail.com. Idean tosiaan pöllin Koiria maalta -blogista.

Nimiä, asuinpaikkakuntia ym. ei tarvitse kertoa tai mitään muutakaan mitä et halua julkisesti tiedotettavan (siis jos laitat viestin kommenttiboksiin. Jos taas lähetät sähköpostia, niin voit olla varma että kaikki tieto jää meidän kahden välille).

Kerro esimerkiksi ikäsi, omistatko koiria (jos, niin kuinka monta ja minkä rotuisia), miksi luet blogiamme, kauanko olet lukenut, keksitkö jotain kehitettävää? Voit siis aivan vapaamuotoisesti jättää kommentin eikä mikään edellämainituista kysymyksistä ole pakollinen. Kommentointi on sallittu myös anonyymeille, niin kuin aina ennenkin. :-)

8 kommenttia:

  1. Oon Anna-Sofia, 14 vuotta. Mulla on volpino italiano narttu Siida, nyt reilu 4 kk vanha.
    Teidän blogia luen koska olen pitkään tipsusta haaveillut ja sellaisen varmasti vielä joskus omistan. Meillä on kuitenkin volpino eikä tipsu, koska näillä on enemmän miellyttämishalua ja on siksi sopivampia harrastuksiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :-) Mehän tunnetaankin jo vähän paremmin, mutta mukava että esittäydyit.

      Poista
  2. No, käynkin aika säännöllisesti täällä lukaisemassa. Alunperin syy oli se, että itsellänikin oli tiibetinspanieli ja Timi on superkaunis tipsu.
    Nykyään ei meillä enää ole tiibettiläistä, mutta olen silti pysynyt lukijana, syystä, että olet yksi fiksuimpia nuoria bloggaajia. Ihan oikeesti! Ja jos olisin koira, olisin mielelläni juuri sinun koirasi ja juuri siellä, missä asut. Monasti on tullut mieleeni sekin ajatus, että vanhempasi ovat varmaan ylpeitä fiksusta tyttärestään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon kauniista sanoistasi! ♥ On hienoa kuulla, että oot saanut musta hyvän vaikutelman, vaikka tiedetäänkin vain tämän blogin välityksellä. Ensin naurahdin kommentillesi, mutta sitten olin vain ainoastaan vaikuttunut ja kiitollinen. Ja kiitos myös Timin puolesta, kyllähän se on aivan älyttömän kaunis.

      Poista
  3. Mä oon jonkun aikaa jo lukenut tätä, en edes kyllä muista mistä asti. Mehän nyt ollaan facebook-kavereita ja kaikkea, mutta halusin kuitenkin kommentoida. Luen tätä blogia, koska sulla on mun mielestä fiksu suhtautuminen koiranpitoon, kirjoitat mielenkiintoisia tekstejä ja Timin tempauksista on hauskaa lukea :)

    En keksi parannusehdotuksia ja Nanan olemassaolosta sä nyt tiedätkin :D

    VastaaPoista
  4. Timin ja sun kirjoitustavan takia olen lukenut jo jonkin aikaa. Meillä 2 tipsua. Kiitos kivasta blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kivasta kommentista! :) Tipsut on mahtavia.

      Poista