19.10.2013

Omistaja, palvelija, kaksijalkainen, räyhääjä, rapsuttelija...

Lupailin aiemmin vähän postausta tämän blogin tekstien takana olevasta henkilöstä. Tuolta sivusta voi löytää linkin, jossa kerron itsestäni enemmän, mutta ajattelin silti kerrankin omistaa kokonaisen postauksen vain ja ainoastaan itselleni, hahaa! Ei kuitenkaan tarvi pelätä että tästä blogista tulis mun lifestyle- tai vuodatusblogi, ne jutut kirjoittelen ihan jonnekin muualle. :) 

Millainen ihminen mie siis olen? 

Voisin kai kertoa ensin vähän jotain perusjuttuja. Olen iloinen, aikalailla pessimisti ja puhun paljon. Yleensä pyrin puhumaan silloin, kun on asiaa, mutta aika paljon asian vierestäkin tulee jauhettua. Mun äiti on kotoisin Savosta ja isän sukujuuret johdattaa Karjalaan, mites hyvä yhdistelmä se on? No erittäin hyvä, tietenkin! Hauskaa tässä on kuitenkin se, etten asu lähelläkään kumpaakaan paikkaa, joten vielä se kolmas "kulttuuri" näkyy minussa aika voimakkaasti.

Oon aikalailla sarkastinen ja itseironiaa viljelen myös. Oon kaveriporukassa sellainen hauskuuttaja, jos jollain on paha mieli niin yritän saada siitä hyvän. Vastoin tätä, mie myös tartutan sen pahan mielen jostain syystä muille. Pyrin välttämään sitä, mutta.. jostain se vaan tulee! Uskoisin, että oon aika rento ja sanavalmis, mulla on tosi voimakkaat mielipiteet monista asioista. Kuitenkin, tästä kaikesta huolimatta oon melko ujo, alkuunsa ainakin. Vasta tutustumisen jälkeen sitä juttua alkaa tulla.


Mulle ympärillä olevat ihmiset ja asiat on tosi tärkeitä. Perhe, ystävät, kaverit, tutut.. Luonto on yks number one juttu ja nautinkin koiruuden kans eniten siitä, kun saan seikkailla metässä. Arvostan sitä, mitä meidän ympärillä on; taivas, puita, maa. Kivikkoa, hiekkaa, sammalta. Nää kaikki on tärkeitä juttuja ja siksi tänne bloginkin puolelle usein päätyy jotain luontokuvia. Yks minun haaveista on päästä vaeltamaan, ensin ihan pohjoisimpaan Suomeen, sitten Norjaan ja minne vaan rahat ja rahkeet riittää. :)

Jotain erilaisempia faktoja:
*nukun aina korvatulpat korvissa
*rakastan englanninkielistä musiikkia
*en tiedä yhtään, mikä minusta tulee isona
*haluaisin ihan lyhyenlyhyet hiukset, mutten vielä ole uskaltanut leikata

Noh, sitten. Millainen koiranomistaja mie olen? 

Täydellisyyteen pyrkivä perfektionisti, reilu. Tarkka ja tiukka, mutta kuitenkin rento. Millään muulla ei ole niin paljon väliä kuin koiralla. Pyrin pitämään mielessäni ajatuksen, että vika ei ole ikinä koirassa, vaan omistajassa. Rakastava. Siinä ainoa sana, jolla on mitään väliä.


Hyvät lukijani, jäikö teille jotain kysyttävää? :-)

Kiitos näistä upeista "koiran-kuristus-kuvista" ja muista tilannekuvista parhaalle ystävälleni ♥

7 kommenttia:

  1. Oi oi, ihana postaus :') Vaikutat tosi ihanalta tyypiltä. Mäkin halusin pitkään leikata lyhyet hiukset ja lopulta rohkaistuin, kyllä niistä tuli tosi makeet ja aika kauan jaksoin pitää ne lyhyinä. Leikkaa ihmeessä jos siltä tuntuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit! Ja kiitos samoin, kiva kuulla jos musta saa positiivisen kuvan. :)

      Joo, pitäisi vaan uskaltaa! Pienenä mulla oli polkkatukka, sitten pitkään mulla oli yli puolen selän hiukset ja nyt nää melkeinpä olkapäihin yltävät. Toivottavasti jossain vaiheessa rohkaistuisin :D

      Poista
  2. Tukka kasvaa aina takas! Se on uusiutuva luonnonvara, jota pitää käyttää rohkeasti hyväkseen tehdäkseen omasta olostaan ja olemuksestaan mahdollisimman hienon. Anna mennä vaan!

    Terkuin nimimerkki kalju, keesi, rastat, polkka, permis, pitkä ja lyhyt... kaikki kokeiltu (kaikissa väreissä)! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kuulostaa hyvältä! :D Mullakin oli rastat tarkoitus ottaa sillon kuin hiukset oli vielä yli puolen selän, mutta sitten se ajatus siirtyi johonkin ja tuli nää puolipitkät. Ehkä mä joskus vielä uskallan! :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori kempoilen.... Siis oletko sä vasta 16? :o Luulin et oot mun ikänen tai vanhempi (ts. väh. 22) :DDD

      Poista