7.11.2013

Hei hei mitä kuuluu?

Moroooo!

Timppa täällä taas. Mamma tuijottaa Idolsia tossa vieressä ja jätti vahingossa tän koneen auki, joten tottakai määää tulin tänne kirjotteleen!!!! Eli moi vaan kaikille. Koska mamma ei oo ehtinyt kirjotteleen yhtään mittään, niin täsä mä olen.

Ekana kerron siitä, kun mamma yhtäkkiä viime perjantaina lähti jonnekki! Mamman isukki vei sen juna-asemalle (mä oon muuten käyny siellä kans!) ja mamma vietti koko yön junassa, kunnes se oli aamulla löytäny ittensä jostain tuolta Etelästä, brasilianterriereiden keskeltä! Siis mitä, sanoin minä ja kysyin, että miks ihmeessä en päässy mukaan! Mamma oli kuitenkin ollut 7 brassin keskellä sillä välin, kun mää palelin täällä Pohjosessa. Aika törkeää, mutta olin ilonen kun mamma oli niin ilonen! Se oli päässyt agilityhallille, koirakaveritoiminnan kautta vanhustentalolle ja juoksuttamaan koiria rannalle. Ehkä vähän olin kateellinen, mutten pahasti..... en ainakaan myönnä mitään!

Noooo, eilen mamma sitten sai päähänsä opettaa mulle uusia temppuja. Oon jo aiemmin osannut antaa tassun ja toisenkin, mutta mamma halus, että annan sille ylävitosen. Ensin opeteltiin toisella tassulla. Mamma ihmetteli, kun opin sen jo toisella toistolla, mutta hei, en mää ihan tyhmä ole! Ihan helppo juttu oli ja mamma oli kilttinä ja antoi hirveästi nameja. Käskyksi mamma tähän valitsi "moi" ja kohta opeteltiin sitten toisella tassulla ja käskyksi tuli "hei". Koko iltahan siinä menikin moikkaillessa ja heippailessa, ja mamma sanoi, että lihoin varmaan kymmenen kiloa siitä namien määrästä, pöh!

Palaan taas kirjotteleen ja mamma tulee varmaan kans, kuhan se ehtii paremmin.

Hauskaa viikonloppua karvakamut!

-Timppa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti